nothing to do, nowhere to go (performance SMAK, Gent)

5 comments:

Unknown said...

Je foto's zijn prachtig, zijn ze allemaal van jou?

Jasper Haentjens said...

dankje !
Ja, al het werk hier is van mij..

Unknown said...

Fantastisch, studeer je fotografie of ben je daarin afgestudeerd?
Momenteel staat 1 van je foto's op mijn laptop als achtergrond, ik hoop dat je er nog meer online zet want ik vind ze mooi en ze spreken tot de verbeelding.

Jasper Haentjens said...

thanks !!
Eigenlijk heb ik mezelf alles geleerd en heb ik nooit fotografie gestudeerd in schoolverband.. ik volg nu wel een beeldende kunst opleiding aan het Sint-Lucas in Gent, maar dat is meer mixed media.

ik doe men best om meer werk te posten,
check geregeld de blog noges voor verdere updates.

J

Unknown said...

Zal ik zeker doen!
Bedankt